WPLounge
Home » Hoe werkt Hulp op Afstand?

Hoe werkt Hulp op Afstand?

Volg deze stappen om de WPLounge support medewerker toegang tot je systeem te geven zodat wij je kunnen helpen met het probleem.

Stap 1: Open de email van WPLounge

Open de email met als subject ‘WPLounge – Sessie voor WordPress Hulp op Afstand gepland’

In deze email staat de datum en tijd wanneer de Hulp op Afstand sessie begint. Klik op de link ‘join the session‘ om de WPLounge support medewerker toegang te geven tot je systeem.


email link Hulp op Afstand


Stap 2: Download de Hulp op Afstand software

Een website pagina zal openen in de webbrowser met de vraag om de Hulp op Afstand software te downloaden. Klik op ‘Download‘.

Download Hulp op Afstand software

Stap 3: Starten van de Hulp op Afstand software

Na het downloaden van de software dubbelklik je op het bestand ‘ZA_Connect.exe‘ om deel te nemen aan de ondersteuning op afstand. De volgende pop-up verschijnt in je webbrowser:

Installeren hulp op afstand software

Stap 4:  Deelnemen aan de Hulp op Afstand sessie

Om toegang te geven klik je in de volgende pop-up op ‘Join‘. Hierna zal de WPLounge support medewerker toegang krijgen tot je systeem. Het is mogelijk om op ieder moment de sessie te pauzeren of te beëindigen.

deelnemen

De WPLounge medewerker neemt nu tijdelijk je scherm over en lost het probleem op.

X