Volg deze stappen om de WPLounge support medewerker toegang tot je systeem te geven zodat wij je kunnen helpen met het probleem.
Stap 1: Open de email van WPLounge
Open de email met als subject ‘WPLounge – Sessie voor WordPress Hulp op Afstand gepland’
In deze email staat de datum en tijd wanneer de Hulp op Afstand sessie begint. Klik op de link ‘join the session‘ om de WPLounge support medewerker toegang te geven tot je systeem.
Stap 2: Download de Hulp op Afstand software
Een website pagina zal openen in de webbrowser met de vraag om de Hulp op Afstand software te downloaden. Klik op ‘Download‘.
Stap 3: Starten van de Hulp op Afstand software
Na het downloaden van de software dubbelklik je op het bestand ‘ZA_Connect.exe‘ om deel te nemen aan de ondersteuning op afstand. De volgende pop-up verschijnt in je webbrowser:
Stap 4: Deelnemen aan de Hulp op Afstand sessie
Om toegang te geven klik je in de volgende pop-up op ‘Join‘. Hierna zal de WPLounge support medewerker toegang krijgen tot je systeem. Het is mogelijk om op ieder moment de sessie te pauzeren of te beëindigen.
De WPLounge medewerker neemt nu tijdelijk je scherm over en lost het probleem op.