WPLounge
Home » Google Analytics handleiding » Paginaweergaven en unieke paginaweergaven in Google Analytics

Paginaweergaven en unieke paginaweergaven in Google Analytics

Op deze pagina lees je wat een paginaweergave en een unieke paginaweergave is in Google Analytics.

Affiliate disclaimer:
In onze artikelen en op onze pagina's staan affiliate links. Wanneer je via één van deze links een aankoop doet, ontvangen wij een (meestal kleine) commissie van de verkoper. Wij geven altijd onze eerlijke mening over producten. Klik hier voor meer informatie.

Paginaweergaven en unieke paginaweergaven in Google Analytics

Paginaweergaven en unieke paginaweergaven in Google Analytics

Een paginaweergave in Google Analytics staat voor iedere keer dat een bezoeker een pagina op je website opent. Als je deze pagina zojuist hebt geopend, wordt dat door Google Analytics gemeten als één paginaweergave. Als je vervolgens op “refresh” klikt, dan wordt er wéér een paginaweergave gemeten.

Een unieke paginaweergave is iedere pagina die je bezoeker heeft bekeken. Als je deze pagina opent en dan op “refresh” klikt, dan zijn dat dus twee paginaweergaven, maar één unieke paginaweergave.

TIP VAN WPLOUNGE
Divi theme & Divi Builder
Bij Elegant Themes ontvang je meer dan
85 premium WordPress themes (waaronder Divi!) voor maar 89 dollar!

Bekijk de themes »»
Lees meer over Divi.

Beoordeel dit artikel:

[ratings]

WPLounge
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.